HOOFDPAGINA CONTACT
HELPLINE METIL +32 56 78 21 74
Metil Industrie

Metil industrie als onderdeel van Rycobel (meer info).

Klantenservice

Opvolging van uw bestellingen, wijzigingen, facturatieproblemen, klachten ...

... de antwoorden op uw niet-technische vragen

Verzending en levering:

Onze verzendingsdienst wordt, in principe en behoudens vraag van uwentwege, verzekerd door de transporteur UPS.
Weet u dat u het traject van uw verzending tussen Metil en uw adres, de transittijd en de naam van de persoon die de goederen in ontvangst genomen heeft, kunt visualiseren?
Vraag ons daarom het "tracking number" van uw verzending, open de site van UPS (www.ups.com), kies uw land en breng dit nummer in "Enter a tracking number".

Klachten:

- Een leveringsbewijs vragen:
Een leveringsbewijs geeft aan welke persoon de colli in ontvangst genomen heeft, op welke dag en op welk adres.

- Een kopie van de vrachtbrief vragen:
Dit document geeft de geleverde bestelling in detail aan.

- Ontbrekend collo:
Informeer de transporteur zo snel mogelijk indien een collo mankeert; controleer steeds goed het aantal geleverde colli met het aantal vermeld op de vrachtbrief.

- Ontbrekend product:
Informeer ons zo snel mogelijk in geval van een probleem; controleer goed of het ontbrekende product geen deel uitmaakt van een afzonderlijke levering of bestelling.

- Niet-conform product (te verwisselen):
Informeer ons zo snel mogelijk over de levering van een product dat niet overeenstemt met uw bestelling of over een fout in de levering.

Voor elke klacht: contacteer ons via ons formulier